Home » Over ons
Wij zijn DermaVision
Wat mag u van ons verwachten?
We vinden een persoonlijke benadering en open & eerlijke adviezen belangrijk. Wij werken met professionals en kwaliteit van zowel product als behandeling staat bij ons hoog in het vaandel! We werken met een klein team. Wat daarvan het voordeel is: je ziet altijd dezelfde behandelaar die jou en jouw huid persoonlijk kent!
Onze kwaliteit wordt gewaarborgd door het Kwaliteitsregister Paramedici.
Wat mensen over DermaVision zeggen
Vergoeding
Huidtherapie is opgenomen in de aanvullende verzekering. Dit betekent dat uw behandeling niet onder het eigen risico van de zorg valt.
Om voor vergoeding voor huidtherapie in aanmerking te komen, hoeft u niet te kiezen voor een huidtherapeut die gecontracteerd is. Deze contracten zijn namelijk bedoeld voor oedeem- en littekentherapie en niet voor de cosmedische huidtherapie (acnetherapie / ontharing / pigmentbehandeling).
De vergoeding voor huidtherapie verschilt per zorgverzekeraar of per aanvullend pakket. Vraag bij uw zorgverzekeraar na wat u terug kunt krijgen voor uw behandeling.
Wij declareren niet rechtstreeks bij de zorgverzekeraar.
Boek hier snel en eenvoudig uw afspraak online of bel ons op 013-8894673
Tarieven
Ons uurtarief bedraagt € 100,-
Voor specialistische behandelingen, bv. peelings, microneedling of laserontharen, hanteren wij aangepaste prijzen.
Hiervoor verwijzen wij u graag naar het HUIDVERBETERING-menu op deze site. Hierin hebben wij al onze behandelingen uiteengezet. Ook vindt u hier een richtprijs terug. Voor een definitieve prijsopgave van uw behandelingen, maakt u gerust een afspraak voor een intake gesprek.
Onze werkwijze
Aanmelden gebeurt bij voorkeur online of telefonisch. U kunt rechtstreeks met ons contact opnemen of op verwijzing van een arts. Voor aanmelding hebben wij de volgende gegevens nodig: naam, geboortedatum, postcode en huisnummer, telefoonnummer en emailadres. Deze gegevens zijn nodig om een intakegesprek te plannen. Na het maken van de afspraak, ontvangt u diezelfde dag nog een bevestigingsmail met de datum, tijd en vestiging waar u de afspraak heeft. In bijlage zenden wij de algemene betalingsvoorwaarden mee, welke wij graag ondertekend retour ontvangen bij uw 1e afspraak.
Dat is het eerste kennismakingsgesprek waarin u uw huidklacht kunt voorleggen. Uw gegevens worden verzameld, de huidklacht wordt besproken, de huid wordt bekeken volgens huidtherapeutisch protocol (HMH) waarna een behandelplan wordt opgesteld om de klacht aan te pakken. De intake duurt maximaal 30 minuten en is vrijblijvend.
Als u alle benodigde informatie heeft verkregen tijdens de intake en er is een behandelplan samen met u opgesteld, kunt u meteen een vervolgafspraak maken. Dit kan vaak al op korte termijn, we hebben geen wachtlijsten. Hoeveel weken tussen de behandelingen zitten, is afhankelijk van het soort behandeling.
Wij behandelen via het protocol van het HMH: Huidtherapeutisch Methodisch Handelen. Dit protocol staat voor eenduidige benadering van een cliënt van de intake tot de laatste behandeling. Dat wil zeggen dat we uniform werken.
Na elke behandeling wordt het behaalde resultaat met u besproken. Hoe is uw behandeling gegaan, heeft u iets gemerkt, positief ofwel negatief? Heeft u al verlichting van de klacht? Aan de hand van de evalutie, kunnen wij ons behandelplan bijstellen, danwel aanhouden. Ook wanneer u uitbehandeld bent, houden we een eindevaluatie waarna het behandeltraject wordt afgesloten.
Als u via een arts of andere zorgverlener bij ons bent gekomen, sturen wij deze verwijzer een terugrapportage. Hierin beschrijven we wat er uit onze intake naar voren is gekomen en of we de klacht kunnen behandelen. En zo ja, hoe we deze behandelen. Terugrapportages worden altijd verstuurd in overleg met de cliënt.
Zorgverzekeraars stellen steeds hogere eisen aan de zorgverleners waarmee zij contracten afsluiten. Achmea is al begonnen met kwaliteit van praktijk, behandelingen en therapeuten te meten d.m.v. enquêtes. De verwachting is dat steeds meer zorgverzekeraars die eisen gaan stellen. Zelf vinden wij het ook belangrijk om te weten wat er goed gaat, maar zeker ook wat verbeterpunten zijn in de ogen van onze cliënten/patiënten. Bij uw intake wordt daarom gevraagd of u mee wilt doen aan dit kwaliteitsonderzoek, om de zorg binnen de praktijk nog meer te verbeteren. Wij stellen het zeer op prijs als u deel wilt nemen. U kunt hiervoor kiezen om de enquête meteen te ontvangen, of met een chronische machtiging na elke 22 behandelingen.